meritking kingroyal Deneme Bonusu Veren Siteler deneme bonusu veren siteler 2024 deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler casino siteleri casino siteleri 2024 deneme bonusu veren siteler casino siteleri deneme bonusu veren siteler denemebonusuverensiteler.best deneme bonusu veren siteler casino siteleri deneme bonusu veren siteler casino siteleri 2023 instagram takipçi satın al slot siteleri bonus veren siteler yeni casino siteleri yeni casino siteleri deneme bonusu veren siteler kazandıran bahis siteleri 30tl bonus veren siteler casinositeleri.best hoş geldin bonusu veren siteler bonus veren siteler rokubet giriş casino siteleri parmabet grandpashabet slot oyun siteleri canlı casino siteleri slot siteleri casino siteleri deneme bonusu veren siteler bonus veren siteler deneme bonusu veren siteler bahis siteleri deneme bonusu veren siteler vbet deneme bonusu deneme bonusu veren siteler takip.org deneme bonusu veren siteler Tarafbet Onwin deneme bonusu

Düğüm Film Eleştirisi ve Yorumlar

Düğüm Film Eleştirisi ve Yorumlar

İlk dört bölümünü izlediğimiz “Düğüm”, şimdilik diğer bölümleri merakla beklediğimiz, eleştirel ve sürükleyici iyi bir dizi olmuş.

Düğüm

Eleştirel ve sürükleyici

İlk dört bölümünü izlediğimiz “Düğüm”, şimdilik diğer bölümleri merakla beklediğimiz, eleştirel ve sürükleyici iyi bir dizi olmuş. Ancak dizinin bence asıl başarısı isminden hareketle düğümü nasıl çözeceğine bağlı. Şayet bu düğümü çözmede ilk dört bölümdeki çıta yükselirse diğer ülkelerde de yayınlanan dizi, hep akılda kalacak yapımlardan olacak.


Yeni Medya Düzenine İnce Dokundurmalar

Dördüncü bölümü de yayınlanan “Düğüm”, birçok bakımdan yenilik taşıyan bir yapım. Öncelikle yapımın Amazon Prime’ın ülkemizde çektiği ilk orijinal dizi olma özelliği var. Yakın zamanda izlediğimiz “Kuş Uçuşu” dizisinde de kısmen değinilen yeni devir medya düzenine daha altı çizili ve kalın hatlarla dokundurmalar yer almakta. Dizinin yönetmeni olan Can Ulkay‘ı daha çok uzun metrajlı yapımlardan biliyoruz. “Ayla”, “Müslüm (Ketche ile ortak)”, “Türk İşi Dondurma”, “Kağıttan Hayatlar” gibi. Ulkay, iyi çekim tekniklerinin desteğiyle karakterlerinin altını iyi doldurabilen başarılı yönetmenlerden. Daha öncesinde de bazı dizi projelerinde yer alsa da bildiğim kadarıyla bu dijital bir platforma yaptığı ilk yapım.

İzlediğimiz Müge Anlı ve Esra Erol’dan Daha Fazlası

İlk kez bir anda yeni medya devrinin sabah kuşağı yıldızları olan “Esra Erol” ve “Müge Anlı” gibi simge isimlerini çağrıştıracak kişileri dizi karakteri olarak sunması da yine dizinin önemli yönlerinden. Ancak ekran önüne yansıyanlar, ekran arkasındaki güç ve ahlak dengeleriyle teşhir ediliyor.


Gerçekler mi, Show mu?

Kısaca dizinin konusuna gelirsek : İşinde oldukça ciddi ve aldığı ödüllerle de anlaşılacağı üzere başarılı sabah kuşak programcısı Neslihan Turhan ekranların en güvenilen ismidir aynı zamanda. “Neslihan Turhan ile Tek Gerçek” programı sunucusu Neslihan, kolluk birimlerinden aldığı destekle cinayetleri kolaylıkla çözerken şimdi oğlu ile büyük bir imtihana girecektir. Spoiler vererek dizinin tadını kaçırmadan şu kadarını belirteyim ki, sözü edilen yapım ahlak timsali Neslihan’ın oğlunun ilişkilendirildiği bir kriminal vakada gerçeğin mi yoksa hileli yolların mı izinden gideceği sorusunu ilk cevaplanması gereken mesele olarak görüyor. Bir yandan ailesi ve kendisine güvenen kitle ile tuhaf bir dilemma içinde olan Neslihan, diğer yandan ana akım medya oyunları ile bunu dahi ratinge konsolide etmeye çalışan bir mekanizmayı önümüze sermekte.

Neslihan Turhan aslında gerçekliğin, show’un ardında kaldığını bazı replikleriyle de bir bakıma ikrar etmekte. Yeni medya düzenine ciddi eleştiri getiren yapımda Can Ulkay, olay örgüsünü sadece bir kadın cinayeti etrafında örmüyor. Bunun yanı sıra yeni medya düzeninin bir bakıma yargıçlığa soyunan motiflerine de ciddi dokunmalarda bulunuyor. Kolaylıkla stüdyoya giren çıkan polisler ya da sorgulara katılan program yapımcıları aslında medya-suç önleme, inzibat, masumiyet gibi kavramları bu kez genele hitap eden bir diziyle önümüze seriyor. Ancak ilk dört bölümde altı çizilen bu vurgular izleyicinin aklında yer edinen yönler olmakla beraber yine de dizinin ilerleyen bölümlerinde mevcut dinamizmi ve heyecanı arttıracak sürprizleri barındırması da büyük ihtiyaç.


Bergüzar Korel Beklentiyi Karşılıyor

Dizinin yükü büyük oranda yıldızı sönme tehlikesi yaşayan bir medya starı olan Neslihan Turhan’a hayat veren Bergüzar Korel’in üzerine bindirilmiş. Ancak uzun süredir ekranda görmediğimiz Korel, bu ağır yükün altından çok iyi kalkmış. Ekran karşısında güçlü ama çözümsüzlük anlarında kırılgan olan kahramanı harika bir performans ile sunmuş. Uzun süre önce Netflix’de izlediğim “Fatma” dizisindeki Burcu Birecik’ten sonraki en başarılı genel kitleye hitap eden dizi performansı olduğunu söyleyebilirim. Diğer karakterlere hayat veren amir Nejat rolünde Caner Cindoruk, Neslihan Turhan’ın sorunları çözmede yeteneksiz kocası olarak Serkan Altunoruk, çiftin şüphe altındaki oğlu Can rolünde Kaan Miraç Sezen ile Umut Karadağ, İbrahim Selim, Beyza Şekerci de yine çok iyi performans sergiliyorlar. Dizinin tempolu senaryosunda ise Hilal Yıldız, Nazlı Sunlu Kaçan ve Sedef Bayburtluoğlu Gürerk’in imzaları bulunmakta. Dinamik müzikler ise Alp Yenier’in emek ürünü.

Düğüm Nasıl Çözülecek?

Amazon Prime’da ilk dört bölümünü izlediğimiz “Düğüm”, şimdilik diğer bölümleri merakla beklediğimiz, eleştirel ve sürükleyici iyi bir dizi olmuş. Ancak dizinin bence asıl başarısı isminden hareketle düğümü nasıl çözeceğine bağlı. Şayet bu düğümü çözmede ilk dört bölümdeki çıta yükselirse diğer ülkelerde de yayınlanan dizi, hep akılda kalacak yapımlardan olacak. O zaman “haydi düğüme”


Yönetmen : Can Ulkay

Senaryo : Arman Güvenç, Nazlı Sunlu, Hilal Yıldız

Kurgu : Şöhret Tandoğdu

Müzik : Alp Yenier

Oyuncular : Bergüzar Korel, Caner Cindoruk, Serkan Altunorak, Kaan Miraç Sezen, İbrahim Selim, Umut Altınok, Beyza Şekerci

Türkiye / Polisiye-Suç-Gerilim-Dram / 6 Bölüm 45 Dk.